ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ1.
Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Cluj-Napoca, str.
Traian Vuia, nr.
149, înregistrat la ONRC nr.
J12/3463/1992, CUI RO 2882425, telefon: 0264/307.500, e-mail: [email protected]ții generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Închirierea unor spaţii comerciale destinate desfășurării activității de tip Retail Duty – Paid: PSP_04 (RETAIL 03) destinat desfășurării activității de tip retail duty – paid în incinta Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A – în Terminalul de Pasageri Plecări Schengen, parter, zona securizată, în suprafață de 550 mp și P37a – destinat desfășurării activității de tip retail duty-paid în incinta Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A – în Terminalul de Pasageri Sosiri, parter, zona restricționată, în suprafață de 30 mp, aparținând domeniului privat al Județului Cluj, aflat în administrarea regiei, închiriat conform Hotărârii Consiliului Județean Cluj nr.
112/28.05.2020 și în temeiul dispozițiilor O.U.G.
nr.
57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, art.
332 – 333.3.
Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în fișa de date a procedurii, caietul de sarcini, clauzele contractuale obligatorii și formulare și modele de documente.3.1.
Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin mijloace electronice sau pe suport de hârtie, de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Biroul Achiziții Publice, în urma unei solicitări scrise pe adresa de e-mail: [email protected]. 3.2.
Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: se poate obține de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Biroul Achiziții Publice, telefon: 0264/307.500, int.
429/430, e-mail: [email protected].
Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.
nr.
57/2019 privind Codul administrativ: prețul documentației de atribuire pe suport hârtie este de 50 lei + TVA sau echivalentul în euro la cursul BNR din ziua plăţii.
Plata se poate face în numerar, la casieria organizatorului, în zilele de luni până vineri, între orele 09:00 – 15:00, sau prin Ordin de plată, într-unul din conturile: RO12BTRL01301202919844XX Lei sau RO58BTRL01304202919844XX Euro, deschise la Banca Transilvania, CIF RO 2882425.3.4.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor:05.02.2024, ora 16:00. 4.
Informații privind ofertele:4.1.
Data-limită de depunere a ofertelor: 15.02.2024, ora 08:50.4.2.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str.
Traian Vuia, nr.
149, Cluj-Napoca.4.3.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Oferta se va depune în două exemplare, un exemplar în original și unul în copie.5.
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 15.02.2024, ora 09:00, la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str.
Traian Vuia, nr.
149, Cluj-Napoca.6.
Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Cluj, Calea Dorobanților nr.
2-4, Cluj-Napoca, județul Cluj, telefon 0264-596110, fax 0264-595844, email [email protected].
Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 12.01.2024.Copyright 2021 monitorulcj.ro