U-Banca Transilvania a luat parte şi în acest an la o campanie de conștientizare a cancerului mamar.
Baschetbaliștii au îmbrăcat maiouri roz la partidele din Liga Națională cu CSO Voluntari, FC Argeș Pitești, CSM Constanța și Rapid București.
„Luna octombrie reprezintă un simbol pentru lupta împotriva cancerului la sân, maladie care înseamnă o adevărată povară pentru milioane de femei și familiile acestora.
Tocmai de aceea, femeile sunt îndemnate să acorde mai multă atenție propriei sănătăți și să-şi reamintească faptul că, printr-un control medical realizat la timp, cancerul mamar poate fi descoperit și vindecat.
Ne bucurăm că am putut lua parte și în acest an la o campanie de conștientizare a cancerului mamar, devenind o frumoasă tradiție ca baschetbaliștii să poarte maiouri roz”, au transmis reprezentanţii U-BT Cluj.
În fan shop-ul U-BT Cluj au fost puse la vânzare tricouri roz, special concepute pentru a conștientiza lupta împotriva cancerului la sân.
Tricourile au putut fi achiziționate pe parcursul lunii octombrie atât online, cât și la standurile organizate în ziua meciurilor.
În total, s-a strâns suma de 14.
121 de lei de pe urma vânzării tricourilor.
De asemenea, a avut loc şi o licitaţie pentru echipamentele purtate de baschetbaliști.
În urma licitaţiei a fost strânsă suma de 24.
110 de lei.
„Toți banii vor fi donați către Asociația ReDescoperă Fericirea, alături de care ne-am unit forțele în această campanie umanitară.
Nu în ultimul rând, Regina Maria va oferi 5 ecografii și 5 mamografii gratuite”, au mai transmis reprezentanţii U-BT Cluj.