Autostrada Transilvania. CNAIR a amânat pentru a noua oară desemnarea constructorului pentru secțiunea cu tunelul Meseș.

Spread the love

  La finalul lunii august, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a amânat desemnarea constructorului pentru secțiunea Poarta Sălajului-Zimbor-Nușfalău de pe Autostrada Transilvania până pe 30 septembrie.

 Luni, CNAIR a amânat din nou, până pe 15 octombrie, desemnarea câștigătorului pe „lotul Meseș” de pe Autostrada Transilvania, cel mai scump lot de autostradă din România, potrivit economedia.

ro Este vorba de a 9-a amânare, la mai bine de un an și jumătate de la lansarea licitației.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a prelungit în repetate rânduri perioada de evaluare a ofertelor pentru desemnarea câștigătorului pentru licitația ce include tunelul Meseș (A3).

Licitația pentru secțiunea Poarta Sălajului–Nușfalău de pe Autostrada Transilvania, a fost relansată în urmă cu mai bine de un an și jumătate, în februarie 2023, iar în august anul trecut au fost depuse mai multe oferte.

În total, 7 oferte  au fost înregistrate de CNAIR în august 2023, iar până în septembrie 2024, secțiunea Poarta Sălajului-Zimbor-Nușfalău de pe Autostrada Transilvania nu are un constructor desemnat.

 Cei șapte operatori care au depus oferte în august anul trecut:-Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE S.

R.

L.

– EURO-ASFALT d.

o.

o (România – Bosnia Herțegovina)– WEBUILD SPA – MILANO (Italia)– IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.

Ş.

(Turcia)– Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.

S.

– OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.

S.

(Turcia)– MAPA INSAAT VE TICARET A.

S.

(Turcia)– Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.

S.

– DUYGU TAAHHÜT VE İNŞAAT A.

Ş.

(Turcia)– Asocierea TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.

S.

– DOGUS INSAAT VE TICARET A.

S.

(Turcia)Inițial, licitația pentru lotul (Poarta Sălajului–Nușfalău) ce include și Tunelul Meseș a fost lansată în noiembrie 2020, cu o valoare de 4,4 miliarde de lei.

Acum, valoarea proiectului este estimată la 7,4 miliarde lei, cu finanțare asigurată din fonduri europene nerambursabile.

Durata de realizare a contractului este de 78 de luni dintre care 18 luni destinate proiectării și 60 execuției.

Contractul prevede inclusiv construcția a 65 de viaducte, poduri și pasaje (în lungime totală de aproximativ 13 km) și a Tunelului Meseș (în lungime de 2,89 km).

După depunerea ofertelor au urmat o serie de amânări, iar stabilirea câștigătorului licitației se lasă în continuare așteptată.

Citiți monitorulcj.

ro și pe Google NewsCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj.

ro

Lasă un răspuns