Autoritatea de supraveghere a concurenţei din Ungaria a dat o amendă de 770.
000 de euro companiei Wizz Air pentru comunicare înşelătoare, a anunţat sâmbătă autoritatea pe site-ul său oficial.
Autoritatea de concurenţă din Ungaria a declarat că Wizz Air a încălcat obligaţia de diligenţă profesională şi a fost înşelătoare în modul în care şi-a descris serviciul de check-in automat şi a împins consumatorii către pachete mai scumpe, potrivit Reuters.
Amenda vine după ce Wizz Air şi-a redus previziunile privind profitul anual la începutul acestei săptămâni, după ce a raportat o scădere cu 44% a profitului său operaţional din primul trimestru.
Vezi mai multe articole din categoria economic Compania aeriană low-cost, care zboară cu o flotă exclusiv Airbus, s-a confruntat cu probleme legate de motoarele Pratt & Whitney RTX, 46 dintre avioanele sale urmând să fie reţinute la sol pentru inspecţii în această vară, punând constrângeri asupra capacităţii.
Companiile aeriene europene s-au confruntat cu o primă jumătate a anului dificilă din cauza costurilor în spirală şi a normalizării cererii clienţilor după un boom iniţial post-pandemic.
Air France-KLM, Lufthansa şi Ryanair au raportat trimestre dificile în al doilea trimestru.
Wizz Air a transportat 5,9 milioane de pasageri în iulie, cu un grad de ocupare de 93,8%, în condiţiile în care compania a trebuit să elimine 1% din zborurile programate din cauza unor întreruperi la nivel mondial.