Încep lucrările de modernizare a liniei feroviare Aghireșu–Poieni. Programul autocarelor care înlocuiesc trenurile pe ruta Cluj-Oradea.

Spread the love

  Modernizarea liniei de cale ferată Cluj-Episcopia Bihor va crește viteza de deplasare a trenurilor la 120-160 km/h, iar distanța va fi parcursă în circa două ore.

Până atunci însă, circulația feroviară pe distanța Cluj-Napoca-Oradea este închisă timp de doi ani de zile, iar pasagerii sunt transbordați cu autobuzele.

  Operatorii privați de transport feroviar au pus la dispoziția călătorilor mijloace de transport alternativ (autobuze/microbuze) încă de la începutul anului.

 Din păcate, operatorul feroviar de stat a întârziat punerea la dispoziția călătorilor a autocarelor care trebuiau să înlocuiască transportul feroviar.

 De luni, 1 aprilie, CFR Călători anunță că serviciul de înlocuire a transportului feroviar cu autobuze pentru asigurarea călătoriei pasagerilor pe distanța Cluj-Napoca–Oradea, în condițiile începerii lucrărilor la electrificarea/modernizarea liniei feroviare Lot 2 Aghireșu – Poieni, va deveni operațional:La începutul acestui an,  CFR  a transmis că în perioada 08 ianuarie 2024 – 08 ianuarie 2026, adică doi ani de zile, circulația feroviară va fi închisă pe relația Aghireșu – Poieni, pentru execuția lucrărilor de „Electrificare si reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor” – Lot 2 Aghireș – Poieni.

Ulterior, ministerul Transporturilor a emis autorizația de construire pentru lotul Cluj-Aghireșu, dar fără pasajul de la Tăietura Turcului.

 Citiți monitorulcj.

ro și pe Google NewsFoto: Depositphotos.

comCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj.

ro

Lasă un răspuns