HBO introduce reclame pentru clienții din România ai platformei sale de streaming și o redenumește „Max”

Spread the love

Compania americană Warner Bros.

Discovery care deține televiziunea HBO a anunțat joi că va lansa și în România și pe alte piețe din Europa platforma sa de streaming Max, disponibilă deja în Statele Unite, și că varianta cea mai ieftină de abonament va include reclame pentru clienții din țara noastră.

În ceea ce privește clienții existenți, modificarea va fi una mai mult de fațadă, noua platformă urmând să se numească „Max” în loc de „HBO Max”, cum este în prezent.

Platforma va veni însă și cu conținut nou, urmând să includă producții ale HBO, Warner Bros.

, DC Universe, Discovery Channel, TLC, ID, HGTV, titluri pentru copii și Eurosport.

Cei care sunt în prezent abonați la HBO Max își vor păstra profilurile actuale, istoricul de vizionare și „își vor continua călătoria pe Max de unde au rămas”, notează compania într-un comunicat remis joi presei.

Acesta mai notează că în unele cazuri, în funcție de dispozitiv sau de sistemul de operare, aplicația HBO Max va fi actualizată automat la aplicația Max, dar că în alte instanțe, atunci când abonații vor deschide aplicația HBO Max vor primi un mesaj să descarce noua aplicație Max, „permițându-le să înceapă să exploreze noua platformă în doar câteva click-uri”.

Platforma Max a fost lansată în Statele Unite în luna mai a anului trecut după fuziunea dintre giganții americani ai divertismentului Warner Bros.

și Discovery pentru a forma noul conglomerat Warner Bros.

Discovery.

Max a fost lansată pentru a unifica platformele de streaming pe cele două companii le dețineau.

Însă în cazul piețelor din Europa lansarea Max a fost amânată, cel mai probabil pentru a nu produce confuzii în rândul clienților în condițiile în care HBO Max fusese lansat pe multe piețe europene abia în 2022, înlocuind atunci platforma HBO Go.

Cu alte cuvinte, lansarea Max ar fi venit cu a doua schimbare de nume a platformei de streaming în tot atâția ani pentru numeroși clienți europeni.

O noutate importantă este că platforma le va oferi abonaților o „Extraopțiune Sport”, despre care HBO spune că va include principalele sporturi internaționale și europene, inclusiv turnee Grand Slam de tenis, cele trei Mari Tururi ale ciclismului – Giro d’Italia, La Vuelta a España și Tour de France, precum și Tour de France Femmes, 24 Hours of Le Mans, și fiecare campionat mondial de sporturi de iarnă.

Însă marea noutate este că HBO va veni practic cu un abonament de bază care va include publicitate.

HBO a anunțat că le va oferi clienților săi din Europa 3 variante de abonament, la care se va adăuga „Extraopțiunea Sport”:Abonamentul Basic cu publicitate: Abonamentul Standard: Abonamentul Premium: Extraopțiunea Sport: HBO nu a precizat cât va costa fiecare pachet, rezumându-se la a nota că va anunța acest lucru ulterior.

Noile modificări vor intra însă în vigoare pentru clienții din România pe 21 mai, deci compania va anunța probabil în curând și prețul abonamentelor.

Anunțul de joi al HBO vine după ce SkyShowtime a anunțat luna trecută că va schimba structra abonamentelor pentru clienții din România și, în esență toți abonații săi, începând cu data de 23 aprilie.

Noutatea majoră a reprezentat-o faptul că abonamentul actual, care va fi redenumit, Standard va include reclame, SkyShowtime devinind astfel prima platformă de streaming care a venit pe piața din România cu o ofertă de abonament ce include publicitate.

Abonamentul fără reclame se va numi „Standard Plus”.

Spre deosebire însă de HBO, SkyShowtime a anunțat și cât vor costa abonamentele: cel Standard va rămâne la prețul actual de 3,99 euro pe lună, în timp ce cel Standard Plus, va costa 5,99 euro lunar.

Clienții care vor plăti abonamentul pe tot anul într-o singură tranșă vor beneficia de un discount de 2 luni din prețul total, adică 30,99 euro pentru pachetul cu reclame, respectiv 46,99 euro pentru celălalt.

SkyShowtime i-a informat ulterior pe clienții din România care au beneficiat de oferta limitată de a se abona la jumătate de preț pe toată durata abonamentului lor, disponibilă în primele două luni după lansarea platformei, că prețul abonamentului urmează să crească de la 2,99 euro, de la 1,99 euro.

Deocamdată nu este întru totul clar dacă pentru aceștia abonamentul Standard va include reclame.

Deși prețurile variază între piețe, modificarea privind abonamentul a fost anunțată de SkyShowtime pentru toți clienții săi europeni ceea ce înseamnă practic pentru toți clienții săi având în vedere că această platformă de streaming este disponibilă doar în Europa ca urmare a parteneriatului între două dintre cele mai mari companii americane din lumea divertismentului: Paramount Global și Comcast.

Lasă un răspuns