Digitalizarea continuă la Consiliul Județean Cluj, fiind operaționalizate noi servicii în aplicația „Ghișeul Unic”.
Astfel, prin intermediul platformei online, forul administrativ județean oferă cetățenilor posibilitatea de a depune două tipuri de cereri în domeniul turismului, mai exact cereri pentru ghidaj turistic și pentru obținerea de materiale turistice informative.
„Continuăm, după cum am promis, digitalizarea tot mai multor domenii și includerea, într-un timp rapid, a unor noi funcții în aplicația Ghișeul Unic.
Ne dorim să venim în sprijinul cetățenilor și să facilităm accesul acestora la serviciile oferite de Consiliul Județean, dar și de către alte instituții avizatoare, prin simplificarea procedurilor administrative și debirocratizarea circuitului actelor”, a transmis Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.
Reamintim faptul că aceste noi facilități se adaugă celor deja puse la dispoziția clujenilor, primii din țară care au putut depune și obține online certificate de urbanism (CU) sau autorizații de construcție (AC) perfect valide din punct de vedere juridic.
În domeniul urbanismului au fost digitalizate, de asemenea, alte 13 categorii de documentații.
Totodată, Consiliul Județean a reușit să digitalizeze, până în prezent, cu personalul propriu angajat din cadrul instituției, fără costuri suplimentare, 5 documentații necesare în cazul derulării unor lucrări în proximitatea sau care implică utilizarea drumurilor județene, solicitări în vederea obținerii finanțărilor nerambursabile de la Consiliul Județean Cluj, 11 categorii de acte emise de către I.
S.
U.
Cluj, respectiv 5 tipuri de documente eliberate de Compania de Apă Arieș S.
A.
Citiți monitorulcj.
ro și pe Google NewsCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj.
ro