Sursa foto: Hepta/Mediafax Foto Livrarea a fost făcută de BYD Explorer No.
1, prima dintre cele opt nave de marfă comandate special de grupul chinez pentru a-şi extinde operaţiunile de export.
Sosirea transportului ar putea fi o nouă bătaie de cap pentru giganţii auto europeni, care au rămas în urma rivalilor în ceea ce priveşte trecerea de la maşini cu motoare cu ardere internă la vehicule electrice.
BYD a depăşit producătorul auto american Tesla, devenind cel mai mare producător de vehicule electrice în funcţie de volum la sfârşitul anului trecut, livrând peste 500.
000 de unităţi în ultimul trimestru al anului 2023.
Vezi mai multe articole din categoria economic După ce a făcut o escală în portul olandez Vlissingen, BYD Explorer No.
1 a acostat duminică la Bremerhaven, a declarat pentru AFP o purtătoare de cuvânt a portului german.
Aproximativ 3.
000 de vehicule au fost descărcate luni de pe navă, care poartă sigla producătorului auto, a precizat purtătoarea de cuvânt.
BYD şi-a început activitatea în 1995 ca producător de baterii, iar ulterior şi-a îndreptat atenţia către producţia de vehicule hibride plug-in şi complet electrice.
Vehiculele produse de compania cu sediul în Shenzhen concurează cu Tesla la preţ în interiorul Chinei şi în Europa.
Pe lângă transportul unui număr mare de maşini în Europa, BYD intenţionează să îşi stabilească propria fabrică în regiune, la fel ca Tesla, care operează o fabrică în apropiere de Berlin.
BYD a declarat în ianuarie că baza planificată în Ungaria va începe să funcţioneze peste trei ani.