„30 de super swipes la doi lei bucata, două super swipes te costă zece lei”, spune Mădălina, 30 de ani, în timp ce verifică ofertele aplicației pentru dating Bumble.
„E ca la piață, e funny (amuzant, n.
r.
)!”, adaugă ea.
După Tinder, descărcată pe telefon de 530 de milioane de ori la nivel mondial și disponibilă în 190 de țări, Bumble este, potrivit Dating Advice, site din SUA care oferă sfaturi pentru cupluri, a doua cea mai populară aplicație pentru cei care caută un partener online.
A fost descărcată de 100 de milioane de ori, în 150 de state.
Un super swipe – opțiunea Bumble pomenită și de Mădălina – înseamnă că o persoană o place mult pe alta și vrea să-i trimită o notificare, ca să-i atragă atenția.
Pentru o astfel de interacțiune, însă, trebuie să plătești.
Și pe Tinder îți poți face diverse abonamente.
Cel mai ieftin, care îți permite să dai un număr nelimitat de like-uri, costă 74,99 lei pe lună (15 euro).
Iar cel mai scump, de 144,99 lei (29 de euro), îți oferă posibilitatea să-i trimiți mesaj cuiva înainte să existe un „match”, adică o potrivire virtuală.
Citește mai mult pe Panorama.
ro