De la un trend care a prins avânt acum aproape 40 de ani, atunci când marile lanțuri hoteliere au construit și apartamente de vânzare în cadrul hotelurilor, conceptul de locuință de brand a căpătat o nouă formă în ultimii ani.
Din ce în ce mai multe nume mari din modă, dar și din industria auto se extind spre noi domenii care să genereze bani, prin asociere.
Iar unul dintre ele sunt imobiliarele.
Armani, Versace, Bulgari, Bugatti, Mercedes-Benz sunt doar câteva dintre marile branduri care mai au ceva în comun, în afară de aceeași bază de clienți bogați.
Au început să-și pună numele pe clădiri de lux din toată lumea, de la New York, la Dubai.
Noul pol fierbinte pentru astfel de proiecte este Dubai, acolo unde vânzările de locuințe de brand au fost în 2022 de peste șase miliarde de euro.
Spre comparație, vânzările de pe acest segment în 2013 erau de doar 2,8 miliarde de euro.
Citește continuarea articolului pe Panorama.