Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, a realizat, împreună cu conducerea Direcției Județene de Evidență a Persoanelor (DJEP) Cluj, o analiză a stadiului implementării programului pilot de eliberare a cărților electronice de identitate pentru cetățenii din întreg județul Cluj.
Astfel, începând din data de 2 august 2021 și până în 31 decembrie 2023, la nivelul județului Cluj au fost eliberate 16.
969 de cărți electronice de identitate, din care 12.
045 de acte au fost emise de Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca.
În contextul în care DJEP Cluj a fost inclusă în acest proiect pilot un an mai târziu, începând din data de 2 august 2022, instituția aflată sub autoritatea Consiliului Județean Cluj a reușit să elibereze 4.
924 de asemenea acte de identitate.
„Proiectul pilot la care s-a alăturat și instituția noastră de profil este unul de succes, clujenii fiind tot mai interesați să obțină acest tip de act electronic.
Evident, cetățenii au posibilitatea, în continuare, de a-și reînnoi aceste documente și în format clasic”, a declarat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.
Pentru a se programa, clujenii interesați se pot înscrie pe platforma https://programare-cei.
mai.
gov.
ro.
Ulterior, vor trebui să se deplaseze personal la sediul D.
J.
E.
P.
Cluj, strada Aviator Bădescu nr.
7-9, unde li se vor prelua datele biometrice și vor achita sau vor depune dovada achitării contravalorii actului de identitate, precum și celelalte documente prevăzute de lege.
Citiți monitorulcj.
ro și pe Google NewsCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj.
ro