Facebook, X şi YouTube trebuie să ia mai multe măsuri împotriva discursurilor care incită la ură

Spread the love

Printre ceilalţi semnatari ai codului instituit voluntar în mai 2016 se numără Dailymotion, Instagram, Jeuxvideo.

com, LinkedIn, Microsoft, Snapchat, Rakuten Viber, TikTok şi Twitch, potrivit Reuters.

„În Europa nu există loc pentru ura ilegală, nici offline, nici online.

Salut angajamentul părţilor interesate faţă de un cod de conduită consolidat în temeiul Digital Services Act (DSA)”, declară Henna Virkkunen, comisarul UE pentru tehnologie.

DSA impune companiilor din domeniul tehnologiei să se implice mai mult pentru a combate conţinutul ilegal şi dăunător de pe platformele lor.

Conformitatea cu codul actualizat ar putea avea un impact asupra aplicării legii de către autorităţile de reglementare, au declarat oficialii UE.

Vezi mai multe articole din categoria tehnologie Conform codului revizuit, companiile s-au angajat să permită entităţilor non-profit sau publice, cu expertiză în domeniul discursului instigator la ură, să monitorizeze modul în care analizează notificările privind discursul instigator la ură şi să evalueze cel puţin două treimi din aceste notificări primite de la ele în termen de 24 de ore.

De asemenea, companiile vor lua noi măsuri, cum ar fi folosirea instrumentelor de detectare automată, pentru a reduce discursul instigator la ură pe platformele lor.

Lasă un răspuns