Mammut, brand de top de echipamente sportive, va avea prima locație din România în RIVUS Cluj-Napoca (P)

Spread the love

 Proiectul va fi un adevărat lifestyle center dezvoltat în urma consultării comunității clujene, iar valoarea totală a investiției se ridică la peste jumătate de miliard de euro.

Acest concept mixed-use este gândit ca o destinație complexă pentru întreaga familie și include cea mai mare suprafață de retail din România (142.

000 mp suprafață totală închiriabilă), birouri premium, funcțiuni culturale, de divertisment, un parc de peste 52.

000 mp și servicii.

IULIUS va aduce, în premieră în România, în cadrul proiectului mixed-use de regenerare urbană RIVUS Cluj-Napoca, unul dintre cei mai mari producători de echipamente sportive outdoor, Mammut.

Renumitul brand are o istorie de peste 160 de ani, care a început ca o afacere mică de familie, producând inițial funii pentru agricultură, pe care, ulterior, pasionații de cătățări pe munte le-au folosit în activitatea lor sportivă.

Astăzi, Mammut produce printre cele mai performante echipamente pentru sporturi de exterior.

Acesta va fi primul brandstore al producătorului elvețian la nivel național, cu o suprafață de aproximativ 130 mp, și va completa mixul de peste 400 de magazine ale brandurilor naționale și internaționale prezente în proiectul ce va fi cea mai amplă destinație de shopping și entertainment din țară.

,,Așa cum ne-am propus, RIVUS Cluj-Napoca va fi un proiect-experiență, care va aduce o serie de noutăți pentru retailul din România, nu doar din regiune.

Continuăm seria premierelor, de această dată cu un brand mult dorit de pasionații de sport și experiențe outdoor din întreaga țară, cu Mammut, care va deschide primul brandstore din România în cadrul RIVUS.

Parteneriatul acesta reconfirmă încrederea acordată proiectelor IULIUS, destinații de referință în retailul premium, prin calitatea, vizibilitatea și un mediu adaptat realității comerciale moderne pe care le oferă.

RIVUS nu este doar un nou mall, este un lifestyle center ce pune accent pe varietatea experiențelor, pe interacțiunea cu brandurile și pe dorințele publicului, la care răspundem prin mixul de retaileri în premieră”, a explicat Oana Diaconescu, Head of Leasing Manager IULIUS.

Noul brandstore Mammut va oferi clienților o gamă completă de echipamente premium, inclusiv îmbrăcăminte tehnică și încălțăminte pentru munte și alergare, precum și echipamente specializate pentru alpinism și escaladă.

De asemenea, vor fi disponibile servicii de consultanță specializată, pentru ca fiecare client să poată găsi echipamentul ideal în funcție de nevoile și pasiunile sale.

„Mammut este sinonim cu inovația și performanța în echipamentele outdoor, iar deschiderea primului magazin de brand în România reflectă dorința noastră de a aduce cele mai bune produse mai aproape de comunitatea montană.

Cluj-Napoca este un hub pentru sporturile outdoor din România, iar noi suntem mândri să devenim parte din această comunitate.

 Această deschidere reprezintă un pas semnificativ în expansiunea brandului Mammut în România și Europa de Est, consolidând angajamentul acestuia de a sprijini pasionații de sporturi montane din întreaga regiune”, a explicat Ionuț Gavrilă Blenche, Distribuitor Oficial Mammut în România.

Despre MammutFondat în 1862 de Kaspar Tanner în Dintikon, Elveția, Mammut a devenit un brand de prestigiu în industria echipamentelor pentru activități în aer liber.

De-a lungul istoriei sale, compania s-a distins prin inovație, calitate și performanță, având ca obiectiv principal asigurarea siguranței și satisfacției celor mai exigenți pasionați de alpinism și sporturi montane.

În prezent, Mammut își desfășoară activitatea în peste 35 de țări, având peste 850 de pasionați de outdoor angajați la nivel global.

Despre RIVUSProiectul de reconversie urbană RIVUS este o investiție de peste 550 milioane de euro a companiilor IULIUS şi Atterbury Europe, prin intermediul căreia va fi redată comunității o fostă zonă industrială nevalorificată de 14 hectare.

RIVUS se află în etapa de obținere a autorizației de construire, după ce, în luna august, a fost aprobat Planul Urbanistic Zonal de către Consiliul Local.

Conceptul proiectului RIVUS, primul proiect realizat de renumiții arhitecți olandezi UNStudio implementat în România, este inspirat din ceea ce și-a dorit comunitatea.

RIVUS va integra: –              Cea mai mare suprafață de retail din România – 142.

000 mp (integrând atât mall-ul, cât și facilitățile de retail complementare), într-un concept mixed-use care completează experiența de shopping cu servicii și facilități publice și de timp liber –              Peste 400 de magazine, inclusiv premiere regionale și naționale-              Peste 30 noi restaurante-concept și cafenele cu orientare spre râul Someș –              Un nou parc și spații verzi amenajate de peste 52.

000 mp, cu 700 de copaci maturi și peste 100.

000 de plante de diferite dimensiuni-              Grădină japoneză pe acoperiș, fațade înierbate și acoperiș verde-              Două clădiri industriale reconvertite în spații culturale, office și servicii-              Centru de live arts, funcțiune culturală pentru prima dată integrată într-un proiect real-estate din România-              Concepte de entertainment pentru toate vârstele-              Cele mai noi tehnologii cinematografice, în premieră în Transilvania, și open air cinema-              Spații de birouri premium și green – 15.

000 mp GLA-              Investiții în conectivitate și mobilitate: pod rutier și două pasarele pietonale peste Someș, modernizare străzi, piste de bicicletă, până la 4.

800 de locuri de parcare, 1.

200 de spații pentru biciclete etc.

 Descoperă cel mai amplu proiect de reconversie urbană din România pe www.

rivus.

ro și pe platformele social media: www.

instagram.

com/rivuscluj, www.

facebook.

com/rivuscluj.

Copyright 2021 monitorulcj.

ro

Lasă un răspuns