În urma analizei făcute de Consiliul Județean Cluj împreună cu reprezentanții Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii, care gestionează serviciul de call-center ALOPEDI – 0364917, a rezultat că numărul părinților care au apelat la recomandările medicale pediatrice a depășit 3.
400 de apeluri în primul trimestru din 2025.
„Profesionalism, dăruire, eficiență și promptitudine sunt doar câteva dintre cuvintele ce definesc acest serviciu de telemedicină și specialiștii care deservesc ALOPEDI.
Ne bucurăm că părinții au în continuare încredere în sfaturile și recomandările medicilor și le reamintim faptul că serviciul nostru de sfat pediatric telefonic este disponibil 24 de ore din 24, șapte zile din șapte”, a declarat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.
ALOPEDI – 0364917 a fost apelat în primul trimestru al anului 2025 de către 3.
417 părinți.
Majoritatea apelurilor, mai exact 71,76% dintre acestea, s-au finalizat cu recomandări ce au permis îngrijirea copiilor la domiciliu, iar părinților li s-au explicat care sunt semnele la apariția cărora este necesar consultul medical față în față.
De asemenea, pentru 253 de copii a fost recomandat consultul medical imediat, în primele două ore de la apel, iar în patru cazuri a fost necesară intervenția Serviciului de Ambulanță.
Febra și problemele respiratorii au fost principalele motive pentru care părinții au apelat serviciul de call center pentru urgențe pediatrice ALOPEDI – 0364917, situație specifică sezonului rece.
Din totalul celor 3.
417 apeluri primite în primele trei luni ale acestui an, 1.
191 de solicitări au provenit de la părinți din alte județe decât județul Cluj, Bucureștiul fiind principalul apelant, iar 15 apeluri au fost preluate de la părinți români aflați în afara granițelor țării.
Anul trecut, aproape 13.
000 de părinți clujeni au apelat serviciul de telemedicină ALOPEDI.
Ciiți monitorulcj.
ro și pe Google NewsCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj.
ro
