Spotify şi Universal Music Group au anunţat un acord multianual pentru licenţiere directă, care vizează inovaţia şi succesul artiştilor şi compozitorilor, scrie TechCrunch.
Spotify şi Universal Music Group încheie un nou acord multianual de licenţiere directă Acordul are drept obiectiv principal „creşterea, inovaţia şi avansarea succesului artiştilor şi compozitorilor”, potrivit unui comunicat de presă.
Printre beneficii se numără noi niveluri de abonament plătite, pachete de conţinut muzical şi non-muzical, dar şi un catalog audio-vizual îmbogăţit.
Parteneriatul face parte din strategia UMG „Streaming 2.
0”, care urmăreşte să crească valoarea pentru ascultători prin abonamente şi conţinut exclusiv.
Lucian Grainge, preşedinte şi CEO al UMG, a declarat că acest acord „extinde colaborarea cu Spotify şi promovează principii centrate pe artişti pentru a asigura o mai bună monetizare şi o ofertă îmbunătăţită pentru consumatori”.
Vezi mai multe articole din categoria externe Daniel Ek, fondatorul şi CEO-ul Spotify, a pus, de asemenea, accent pe motivaţia companiei de a sprijini creşterea industriei muzicale.
El a spus că „acest parteneriat asigură continuitatea inovării pentru a face abonamentele muzicale mai atractive pentru fani, la nivel global”.