BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, care vor deveni singurele aplicații prin care clienții persoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania.
Pentru Banca Transilvania, migrarea înseamnă concentrarea serviciilor în două super-app-uri care vin constant cu funcționalități noi, iar pentru utilizatori, experiențe de banking simplificate.
Utilizatorii vor primi de la Banca Transilvania – prin email, SMS sau prin intermediul aplicațiilor – informații despre trecerea la BT Pay și BT Go.
Recomandări pentru clienți, pentru siguranța banilor: Consultarea, pe site-ul Băncii Transilvania, a informațiilor despre siguranța în aplicațiile BT, siguranța online și migrare.
Creșterea semnificativă a numărului de utilizatori BT Pay și BT Go a contribuit la accelerarea gradului de digitalizare a clienților Băncii Transilvania, care a depășit 90%, precum și la schimbarea unor comportamente în relația cu banii și cu banca – de la plata contactless cu telefonul, deschiderea de cont curent, generarea de carduri 100% online până la emiterea de facturi de către antreprenori.