Bluesky testează varianta plătită

Spread the love

Start-up-ul din spatele reţelei de socializare Bluesky lansează un abonament plătit, Bluesky+, oferind o serie de funcţii premium pentru utilizatori, scrie TechCrunch.

Bluesky testează varianta plătită Bluesky, start-up-ul de social media care concurează direct cu X, pregăteşte abonamente.

Recent, Bluesky a publicat pe GitHub o schiţă a abonamentului premium, cunoscut sub numele de Bluesky+, împreună cu o listă de posibile avantaje.

Deşi marcat ca „nefinalizat” şi „interfaţă de utilizator doar pentru testare”, sugerează că funcţii precum încărcările video de înaltă calitate, personalizări ale profilului, cum ar fi culorile şi cadrele pentru avatar, ar putea fi parte din abonamentul premium.

Vezi mai multe articole din categoria tehnologie Mai mult decât atât, se discută alte caracteristici plătite, cum ar fi iconiţe personalizate pentru aplicaţie, badge-uri pentru profilul Bluesky+, traducerea inline a postărilor, analizele postărilor şi folderele de bookmarkuri, adică un set de funcţii care ar putea rivaliza cu ceea ce oferă X.

Preţul estimat pentru Bluesky+ este de 8 dolari pe lună sau 72 de dolari pe an, deşi încă se mai analizează varianta finală.

Unii utilizatori au discutat despre potenţialul impact al acestor funcţii plătite asupra platformei, unii criticând propunerile, în timp ce alţii au sugerat alte funcţii pe care ar dori să le vadă incluse contracost.

Dan Abramov, inginer software la Bluesky, a avertizat că lista funcţii nu reprezintă ceea ce va fi lansat şi că detaliile suplimentare vor fi anunţate la momentul potrivit.

Abramov a mai spus că „aceste funcţii nu sunt neapărat ceea ce va fi lansat”.

În timp ce abonamentele sunt doar o parte din planurile de monetizare ale Bluesky, CEO-ul Jay Graber a menţionat şi alte iniţiative, cum ar fi vânzarea de domenii, un marketplace de algoritmi şi, potenţial, vânzarea de reclame.

Lasă un răspuns