**Construirile Comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Județean Cluj**
Luni, 4 noiembrie 2024, în cadrul unei ședințe extraordinare a Consiliului Județean Cluj, au fost constituite comisiile de specialitate ale forului administrativ județean.
**Importanța și Componența Comisiilor**
Importanța constituirii comisiilor de specialitate rezidă în faptul că proiectele de hotărâre emise de forul administrativ județean pot fi supuse dezbaterii doar dacă sunt însoțite de avizele acestor comisii. În conformitate cu Regulamentul de Organizare și Funcționare (ROF) al Consiliului Județean Cluj, cele șapte comisii de specialitate sunt:
– **Juridică și de Administrație**
– **Buget și Finanțe**
– **Urbanism și Amenajarea teritoriului**
– **Patrimoniu și Servicii publice**
– **Sănătate și Asistență socială**
– **Educație, Cultură și Sport**
– **Turism, Mediu și Agricultură**
**Alesul Președinte și Membrii Comisiilor**
În cadrul ședinței extraordinare, membrii fiecărei comisii de specialitate au fost aleși prin vot secret, individual, cu buletine de vot, respectând configurația politică rezultată în urma alegerilor locale din data de 9 iunie 2024. Președinții celor șapte comisii sunt: