200.
000 de abonaţi renunţă la Washington Post deoarece patronul nu se implică în campania electorală Peste 200.
000 de persoane şi-au anulat abonamentele digitale până luni la prânz, potrivit informaţiilor furnizate de două persoane din cadrul echipei Washington Post, anunţă NPR.
Chiar dacă nu toate anulările intră în vigoare imediat, cifra reprezintă aproximativ 8% din partea plătită a ziarului.
În total sunt aproximativ 2,5 milioane de abonaţi, cifră care include şi varianta tipărită a ziarului.
Sursele au mai anunţat că numărul de anulări a continuat să crească luni spre marţi.
Vezi mai multe articole din categoria externe Un purtător de cuvânt al firmei a refuzat să comenteze informaţia susţinând The Washington Post Co.
este o companie privată.
De asemenea, mai mulţi angajaţi au demisionat în urma anunţului.
Conducerea ziarului american a încercat să explice că nu se implică în campania electorală deoarece se încearcă întoarcerea la origini, atunci când Washington Post era un ziar independent.
Totuşi, puţini oameni au crezut explicaţia mai ales că decizia a fost luată doar cu câteva zile înainte de alegerile prezidenţiale şi în timpul unei curse foarte echilibrate între democrata Kamala Harris şi republicanul Donald Trump.
În trecut, ziarul a scris despre acuzaţiile care l-au vizat pe Trump şi unii editorialişti l-au caracterizat pe republican drept o ameninţare la adresa democraţiei.
Pentru a pune capăt discuţiilor, proprietarul Jeff Bezos a scris un articol în care a recunoscut că momentul deciziei nu este ideal.
„A fost o planificare inadecvată şi nu o strategie intenţionată”, a scris miliardarul.
El a respins acuzaţiile conform cărora încerca să se apropie de Donald Trump sau îşi protejează interesele de afaceri.