Kamala Harris plănuieşte cea mai mare campanie publicitară digitală din istoria Statelor Unite

Spread the love

Kamala Harris intenţionează să cheltuiască 370 de milioane de dolari pe publicitate, în perioada 3 septembrie – 5 noiembrie când au loc alegerile prezidenţiale, inclusiv ceea ce echipa sa de campanie descrie drept cea mai mare achiziţie de publicitate digitală din istoria politicii americane.

Anunţul făcut duminică de Kamala Harris, candidatul Partidului Democrat, vine în contextul în care vicepreşedintele a primit donaţii de campanie de 540 de milioane de la intrarea sa în cursa împotriva lui Donald Trump, potrivit Financial Times.

Echipa de campanie a lui Harris a declarat că a rezervat anunţuri televizate în valoare de 170 de milioane de dolari între 3 septembrie şi 5 noiembrie la nivel naţional şi în statele-cheie, precum şi alte 200 de milioane de dolari în anunţuri digitale, afirmând că este pe cale să cheltuiască mai mult în media digitală decât orice altă organizaţie politică.

Vezi mai multe articole din categoria externe Reclamele sunt planificate pe platforme precum Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify şi Pandora.

Potrivit sondajelor Financial Times, Harris îl conduce pe Trump cu 3,8 procente.

Vicepreşedintele SUA are, de asemenea, avantajul în patru din cele şapte state indecise, beneficiind în ultimele săptămâni de un salt al entuziasmului pentru candidatura sa în rândul democraţilor.

Cu toate acestea,Jen O’Malley Dillon, preşedinta campaniei lui Harris, a declarat că rezultatele vor fi la fel de strânse ca în 2020, când preşedintele Joe Biden l-a învins pe Trump la limită în câteva state-cheie.

Lasă un răspuns