Coreea de Sud se confruntă cu scăderea natalităţii în rândul generaţiei „YOLO”

Spread the love

Coreea de Sud se confruntă cu scăderea natalităţii în rândul generaţiilor Z şi Y, cunoscute, de asemenea, sub denumirea de „YOLO”.

În acest sens, ţara intenţionează să lanseze un minister dedicat provocărilor demografice.

Coreea de Sud se confruntă cu scăderea natalităţii în rândul generaţiei „YOLO” Coreea de Sud încearcă să oprească scăderea natalităţii, dar nu reuşeşte să-i convingă pe tinerii din generaţiile Y şi Z să devină părinţi.

A patra cea mai mare economie din Asia intenţionează să lanseze un nou minister dedicat provocărilor demografice, după nimic nu a reuşit să atenueze criza natalităţii în ţară, informează Reuters.

Park Yeon, o influenceriţă de 28 de ani pasionată de modă şi muzică, a declarat că alegerile financiare sunt ghidate mai ales de pasiunea ei pentru haine şi călătorii.

Vezi mai multe articole din categoria externe „Sunt adepta principiului YOLO (you only live once)”, a declarat Park la un festival de modă second-hand din Seongsu-dong, Seul.

„După ce îmi fac poftele, nu mai rămâne suficient pentru economii.

Căsătoria ar putea să vină la un moment dat, dar fericirea de acum este mai importantă, nu-i aşa?”, a continuat ea.

Coreea de Sud continuă să stabilească recorduri negative în privinţa ratei natalităţii, atingând un nou minim anul trecut.

Sociologii explică faptul că priorităţile de viaţă ale tinerilor din Coreea de Sud, care cheltuiesc mult şi economisesc puţin, nu sunt favorabile întemeierii unei familii.

„Tinerii sunt în căutarea statutului social, iar obiceiurile lor de consum arată că se concentrează mai mult pe succesul personal în mediul online decât pe obiectivele imposibile de a se aşeza la casa lor şi de a avea copii”, a declarat profesorul Jung Jae-hoon, de la Universitatea pentru Femei din Seul.

Deşi Coreea de Sud a majorat substanţial ratele dobânzilor în ultimii trei ani, cheltuielile tinerilor nu au scăzut.

În contrast cu alte ţări, tinerii coreeni preferă să investească în branduri de lux.

Lasă un răspuns