Ritmul de lucru pe Valea Oltului este bun, deşi echipele au întâmpinat, în cele şapte zile de când au început operaţiunile, o serie de dificultăţi legate de structura şi de specificul terenului, a scris directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol, pe pagina sa socializare.
„Până la sfârşitul zilei vor ajunge la peste 26% din totalul suprafeţei de pădure care trebuie defrişată.
În acest ritm vor începe să asigure de săptămâna viitoare conexiuni între punctele de lucru deschise, iar ulterior vor continua defrişarea unor zone de pădure mai extinse de pe amplasamentul viitoarei secţiuni 2 a autostrăzii Sibiu-Piteşti.
Am solicitat antreprenorului turc (Asocierea Mapa-Genghiz) să caute soluţii pentru suplimentarea pe cât posibil a numărului de utilaje şi muncitori în zonele mai uşoare, pentru a creşte randamentul lucrărilor.
Antreprenorul mi-a dat asigurări ca de săptămâna viitoare va lua această măsură pentru două puncte, deoarece acum platforma de lucru permite”, precizează Pistol.
Potrivit sursei citate, în zonele dificile aflate la înălţime nu pot fi aduse mai multe utilaje, deoarece nu este suficient spaţiu de manevră.
În ceea ce priveşte masa lemnoasă rezultată, Pistol a transmis să a atras atenţia şefului de şantier să se asigure că este respectată Hotărârea de Guvern, iar masa lemnoasă este predată Ocoalelor Silvice, primăriilor şi cetăţenilor cărora li s-au acordat despăgubiri în natură.
Pentru „a împăca și varza și capra”, autoritățile au venit cu rute alternative pentru șoferi la Valea Oltului, tocmai pentru ca disconfortul creat să fie diminuat.
Acestea sunt rutele ocolitoare în perioada cât circulația va fi restricționată pe Valea Oltului.
Autovehiculele cu masa totală maximă autorizată < 7,5 tone pot utiliza ca variante de ocolire drumurile naționale și județene din proximitatea sectorului închis circulației pe DN7: Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN73A → Brașov și retur;Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN1S → Hoghiz → DN13 → Brașov și retur. Citiți monitorulcj. ro și pe Google NewsCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj. ro