Către cine s-au dus milioanele de euro cheltuite de AUR pentru propagandă în campania electorală

Spread the love

Clasată pe locul al treilea la alegerile europarlamentare, cu aproape 15%, Alianța pentru Unirea Românilor, condusă de George Simion, este pe locul 3 și pe podiumul sumelor cheltuite pe promovare, potrivit datelor de la AEP, prezentate astăzi de site-ul de investigații Snoop.

ro.

AUR a folosit peste 15 milioane de lei pentru producția și difuzarea materialelor de propagandă electorală la tv, radio, presă scrisă sau în online.

Contractele s-au derulat prin intermediul DGI Multimedia Design SRL, firmă din Iași deținută de Doina Grosu.

Societatea comercială a fost utilizată de AUR ca agenție și în perioada dintre campaniile electorale.

O anchetă publicată de Rise Project în 2021 arăta că Doina Grosu, originară din Republica Moldova, activistă AUR, coordonează „laboratorul de propagandă” – site-uri și pagini de Facebook pe care promovează mesaje radicale.

Realitatea TV s-a numărat printre posturile TV care au avut publicitate de la AUR în perioada campaniei de la europarlamentare, potrivit mai multor surse din partidul condus de George Simion.

Cine este personajul influent din presă a cărui firmă primit câteva sute de mil de lei de la AUR, citește pe Snoop.

ro.

Lasă un răspuns