Statul devine acționar cu 20% în Orange România. Ce schimbări vor fi pentru milioane de clienți

Spread the love

Orange România a anunțat joi finalizarea absorbției vechiului Telekom Fix (ex Romtelecom), proces în urma căruia statul va deține 20% din capitalul social și din drepturile de vot.

Contractele și ofertele actuale rămân valabile și nu se schimbă, până la reînnoirea serviciilor, indiferent de perioada contractuală, dar se schimbă adresele de contact pe e-mail și prin poștă pentru reclamații, precum și contul la Trezorerie pentru cei care plătesc factura prin transfer bancar.

Fuziunea permite crearea unui operator de telecomunicații convergent integrat, începând cu 1 iunie 2024, și va furniza servicii integrate, fix-mobil, de telefonie, internet și TV.

Clienții pot afla mai multe detalii privind modificarile rezultate în urma fuziunii pe o pagină dedicată.

Cele mai multe modificări îi vizează pe clienții fostului Telekom Fix (ex Romtelecom), cumpărat în anul 2021.

De la 1 iunie 2024, Orange România va avea un nou sediu social la adresa din București, sector 1, str.

Matei Millo nr.

5, Clădirea Tandem și iun capital social subscris și vărsat de peste 72,8 milioane de lei.

Ca urmare a schimbării sediului social, punctul de primire a notificărilor și a reclamațiilor scrise din partea clienților, prin poștă, se va muta lanoua adresă.

De asemenea, adresele de e-mail sesizari@orange.

com și infoclienti@orange.

com nu vor mai fi disponibile, iar solicitările trimise aici nu vor fi tratate, însă clienții vor avea la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.

ro.

În continuare, clienții poți contacta compania prin aplicația My Orange sau direct pe site, în secțiunea Contact.

Celelalte prevederi contractuale rămân neschimbate.

Pentru cei care fac plățile prin transfer bancar, a fost simplificată lista băncilor.

De asemenea, noul cont de Trezorerie, de la 1 iunie, va fi RO02TREZ7005069XXX000711Rețeaua Orange a întâmpinat pe parcursul zilei de vineri mai multe probleme la nivel național, reprezentanții companiei susținând că este vorba de un incident de rețea, independent de Orange, petrecut în afara teritoriului României.

Zeci de comentarii au fost postate pe pagina de Facebook a Orange pe parcursul zilei, abonații din mai multe orașe reclamând că serviciile de date mobile și fixe au căzut sau funcționează cu întreruperi.

Clienții s-au plâns și de lipsa de reacție și de informare a companiei în legătură cu problemele întâmpinate.

Compania și-a cerut ulterior scuze precizând că fost afectate pentru câteva ore serviciile de internet fix și cele care depind de acestea.

Operatorul a admis că pentru o parte dintre clienții au existat întreruperi și în posibilitatea de a accesa unele aplicații, inclusiv serviciul call center 300, dar a susținut că serviciile mobile nu au fost în niciun fel influențate de această situație.

Lasă un răspuns