Mai mult de jumătate dintre angajații din Generația Z aleg să fie freelanceri în detrimentul unui job normal, de la 09:00-17:00, potrivit unui sondaj citat de economedia.
ro.
Angajații din Generaţii Z nu sunt doar cei mai tineri din birou.
Aceştia au o abordare radical diferită asupra modului în care își câștigă existența față de generațiile anterioare.
Sondajul a chestionat 1.
070 de lucrători din tânăra generație din întreaga SUA.
Potrivit sondajului, 53% dintre tineri efectuau muncă freelance timp de cel puțin 40 de ore pe săptămână.
O treime dintre angajați lucrau astfel de peste doi ani, aproximativ de la sfârșitul pandemiei de Covid.
Sondajul mai arată că angajații din Generația Z se îndepărtează de rolurile tradiționale bazate pe carieră, cu un accent deosebit pe ideea unui „portofoliu” de locuri de muncă diferite.
Datele arată că Generația Z preferă munca freelance.
Sondajul notează că, deși „profesioniștii din Generația Z sunt motivați de stabilitatea financiară,” 70% spun că au ales munca freelance în mod specific datorită flexibilității programului.
Citiți monitorulcj.
ro și pe Google NewsCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj.
ro