Oricine trece, chiar și ocazional, prin Turda știe că orașul nu are drumuri.
Adică, în teorie are, dar sunt atât de găurite și săpate, încât cu greu se mai pot numi drumuri.
Sub pretextul diverselor lucrări de întreținere, reparații, amenajări de spații pietonale și introduceri de rețele de apă și canalizare, aproape în fiecare zi din ultimii ani, în Turda s-a săpat o groapă sau un șanț.
Nu contează dacă mașinile mai au pe unde trece, nici dacă locuitorii Turzii își rup picioarele, șantierele sunt la ordinea zilei.
Nu de azi, nu de ieri, parcă dintotdeauna.
Actualul „primar-manager” a aruncat la propriu Turda în aer, amânând la nesfârșit lucrări și așteptând campaniile electorale ca să arate că la Turda se lucrează.
În acești OPT ANI, fiecare român care a traversat Turda a contribuit la poluare cu gazele de eșapament, a schimbat bucși și bielete sau și-a tăiat cauciucurile.
Sacrificii pe altarul carierei fostului director al Companiei de Apă Arieș, de OPT ANI „primar-manager”, traseist politic Cristian Matei.
Și știți ce e și mai greu de înțeles? Cum are tupeul să mai vrea încă un mandat!? De ce?Citiți monitorulcj.
ro și pe Google NewsCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj.
ro