Camera Deputaţilor achiziţionează servicii de revizii şi reparaţii la sistemul de supraveghere video din Palatul Parlamentului, servicii de reparare a reţelei informatice, service la Sistemul integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere din sala de plen, 350 de imprimante multifuncţionale pentru activitatea deputaţilor la birourile parlamentare, transmite Agerpres.
De asemenea, forul legislativ intenţionează să încheie un contract de retehnologizare pentru ascensoare şi să cumpere hârtie igienică şi hârtie prosop, piese de schimb şi consumabile pentru reparaţia punctului termic şi o staţie de spălat auto automată.
Potrivit e-licitatie.
ro, valoarea estimată a contractului de servicii de revizii şi reparaţii la subsistemul de supraveghere video din cadrul Sistemului Tehnic Integrat de Securitate al Palatului Parlamentului este de 1.
680.
672,27 lei.
Contractul va fi valabil până la data de 31 decembrie 2024, atribuirea făcându-se în funcție de cel mai bun raport calitate – preț.
Suma de 798.
319 lei va fi alocată pentru servicii de reparare a rețelei informatice, cu termen de șase luni de la încheierea contractului.
Un contract separat vizează service-ul pentru sistemul integrat de conferinţă, vot electronic, sonorizare, traducere simultană, comunicaţii audio, video şi date în sala de plen a Camerei Deputaţilor care, până la sfârşitul anului, va fi de 922.
200,84 lei, cu posibilitatea de prelungire până la 30 aprilie 2025, caz în care valoarea este estimată la 1.
383.
301,68 lei.
Camera Deputaților intenționează să încheie un contract multianual (2024 – 2026) de lucrări pentru retehnologizarea ascensoarelor, elaborarea de documentaţie tehnică de proiectare faza PTE şi execuţie lucrări prin înlocuire a 23 de ascensoare de transport persoane şi marfă din Palatul Parlamentului, inclusiv lucrări şi operaţiuni conexe.
Valoarea totală estimată este de 26.
890.
756,3 lei, aceasta fiind cea mai importantă procedură de licitație demarată de către forul legislativ.
O altă serie de contracte se referă la diverse materiale consumabile.
Suma de 519.
579,82 lei va fi alocată pentru achiziţionarea a 57.
000 de bucăţi de hârtie igienică, 10.
200 bucăţi de hârtie igienică hibrid, 56.
100 bucăţi de hârtie prosop, 5.
000 pachete de prosoape hârtie pliate V şi 4.
500 pachete de şerveţele hârtie pliate hibrid.
Piesele de schimb și consumabilele de la punctul termic al Casei Poporului vor costa alți 491.
512,6 lei.
Camera Deputaţilor vrea să cumpere şi 350 de imprimante A4, color, multifuncţionale pentru activitatea deputaţilor la birourile parlamentare în valoare estimată de 732.
352,94 lei.
Renovarea unor spații din clădire va costa 1.
569.
884 lei, iar pentru lucrările de protecție la fațadă este alocată suma de 1.
217.
730 lei.
O altă achiziție importantă este o stație de spălat auto automată.
Câștigătorul contractului de 672.
268 de lei va trebui să facă și eventuale lucrări de adaptare la spațiul în care va fi montată instalația.
În fine, se achiziţionează, la o valoare totală estimată de 462.
647 lei, servicii de închiriere a 20 autocare şi 10 microbuze cu şofer, necesare pentru transportul participanţilor la Sesiunea anuală a Adunării Parlamentare a OSCE, organizată de Camera Deputaţilor.