Comportament extrem: A sunat la numărul de urgență de peste 2.000 de ori. Ce se ascunde în spatele obsesiei?

Spread the love

  O femeie din Londra a fost închisă după ce a sunat la numărul de urgență de peste 2.

000 de ori în doar 3 ani.

Sonia Nixon, în vârstă de 56 de ani, a folosit 17 numere de telefon diferite pentru a contacta linia de urgență între 2021 și 2023.

 Numai în 2023, a sunat de 1.

194 de ori, fiind una dintre cele trei persoane care au sunat de mai multe ori la poliție în acel an.

 Comportamentul ei a avut un impact major asupra resurselor poliției, costându-le aproximativ 4.

500 de lire sterline în 5 luni.

 CITEȘTE ȘI: Peste 90.

000 de apeluri la 112 în zilele de Crăciun! Doar 60% au fost urgențeDe asemenea, a agresat verbal operatorii de urgență cu injurii rasiale, relatează Sky News.

Nixon a fost condamnată la 22 de săptămâni de închisoare și a primit un ordin de cinci ani care îi interzice să contacteze numărul de urgență, cu excepția cazurilor de urgență reală.

Comisarul Matt Cray a declarat: „Este un rezultat minunat și o dovadă a muncii grele pentru a o aduce pe Sonia Nixon în fața justiției.

Ea a fost un consumator masiv de resurse locale, abuzând în mod constant de angajații noștri cu un comportament josnic și rasist.

Munca excelentă depusă de ofițeri pentru a o condamna pe Nixon înseamnă că vom putea preveni alte cazuri de apeluri similare, asigurându-ne că putem prioritiza resursele acolo unde este cu adevărat nevoie de ele”.

Mai mult de un sfert din apelurile efectuate către serviciile de urgență nu au un scop real, iar apelanții abuzivi costă Poliția metropolitană peste 2 milioane de lire sterline.

Mai mult de un sfert din apelurile la 112 nu sunt urgențe reale, a declarat Poliția Metropolitană, costând forța de ordine peste 2 milioane de lire sterline anual.

Citiți monitorulcj.

ro și pe Google NewsCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj.

ro

Lasă un răspuns