Modernizarea liniei de cale ferată Cluj-Episcopia Bihor va crește viteza de deplasare a trenurilor la 120-160 km/h, iar distanța va fi parcursă în circa două ore.
Până atunci însă, circulația feroviară pe distanța Cluj-Napoca-Oradea este închisă timp de doi ani de zile, iar pasagerii sunt transbordați cu autobuzele.
Operatorii privați de transport feroviar au pus la dispoziția călătorilor mijloace de transport alternativ (autobuze/microbuze) încă de la începutul anului.
Din păcate, operatorul feroviar de stat a întârziat punerea la dispoziția călătorilor a autocarelor care trebuiau să înlocuiască transportul feroviar.
De luni, 1 aprilie, CFR Călători anunță că serviciul de înlocuire a transportului feroviar cu autobuze pentru asigurarea călătoriei pasagerilor pe distanța Cluj-Napoca–Oradea, în condițiile începerii lucrărilor la electrificarea/modernizarea liniei feroviare Lot 2 Aghireșu – Poieni, va deveni operațional:La începutul acestui an, CFR a transmis că în perioada 08 ianuarie 2024 – 08 ianuarie 2026, adică doi ani de zile, circulația feroviară va fi închisă pe relația Aghireșu – Poieni, pentru execuția lucrărilor de „Electrificare si reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor” – Lot 2 Aghireș – Poieni.
Ulterior, ministerul Transporturilor a emis autorizația de construire pentru lotul Cluj-Aghireșu, dar fără pasajul de la Tăietura Turcului.
Citiți monitorulcj.
ro și pe Google NewsFoto: Depositphotos.
comCITEȘTE ȘI:Copyright 2021 monitorulcj.
ro