Meghan Markle, soţia prinţului Harry, a lansat joi un nou brand de „lifestyle”, denumit după reşedinţa californiană în care locuieşte cuplul, a confirmat pentru AFP un purtător de cuvânt al ducesei, relatează Agerpres.
O pagină de Instagram şi un site cu denumirea „American Riviera Orchard” pot fi accesate de joi.
Pagina de Instagram are deja peste 334.
000 de urmăritori.
Lansarea acestui brand, ale cărei detalii nu sunt cunoscute, nu fusese anunţată oficial anterior.
Site-ul prezintă doar logo-ul noului brand, realizat cu un font asemănător unui scris de mână, în timp ce pe contul de Instagram, la story, un video ne arată o persoană punând flori într-o vază şi pe Meghan într-o bucătărie.
Descrierea contului de Instagram indică sobru: „by Meghan, The Duchess of Sussex”.
Unul dintre purtătorii săi de cuvânt a confirmat pentru AFP că ducesa a fost implicată în acest nou proiect, fără a oferi alte detalii.
Se aşteaptă ca brandul să fie o continuare a fostului ei blog de succes „The Tig”, pe care actriţa americană l-a închis înainte de a se căsători cu ducele de Sussex, fiul cel mic al regelui Charles al III-lea, în 2018.
În 2020, cuplul princiar şi-a anunţat retragerea din familia regală şi s-a mutat în California.
De atunci, contul lor de Instagram nu a mai fost actualizat.
Cu toate acestea, Harry şi Meghan nu au părăsit sfera mediatică, ei criticând familia regală într-o serie documentară de pe Netflix, într-o autobiografie scrisă de prinț și într-un interviu controversat acordat prezentatoarei TV Oprah Winfrey.