Meta invocă „o problemă tehnică” pentru problemele avute marți, dar nu oferă explicații concrete / Eșecurile din trecut ale companiei

Spread the love

Gigantul rețelelor de socializare Meta a suferit marți o pană masivă pe mai multe dintre platformele sale, afectând Facebook, Instagram și Messenger, dar care „s-a rezlvat la scurt timp” după ce problemele au început să fie raportate de către utilizatori, potrivit AFP.

„În cursul zilei de astăzi, o problemă tehnică i-a împiedicat pe utilizatori să acceseze unele dintre serviciile noastre.

Am rezolvat această problemă cât mai repede posibil pentru toți cei afectați și ne cerem scuze pentru orice inconvenient cauzat”, a declarat un purtător de cuvânt al grupului, Andy Stone, pe X (fostul Twitter), la mai puțin de o oră după ce a recunoscut întreruperea.

Downdetector, care urmărește problemele tehnice de pe platformele digitale, a înregistrat până la 580.

000 de raportări ale utilizatorilor pentru Facebook la nivel mondial și până la 92.

000 pentru Instagram în jurul orei 15:30 GMT.

„Suntem conștienți de o problemă care afectează conexiunea cu Facebook.

Echipele noastre de ingineri lucrează în mod activ pentru a rezolva problema cât mai repede posibil”, a precizat grupul californian pe site-ul său, referindu-se la posibile probleme operaționale.

Aproape 4 miliarde de persoane utilizează în fiecare lună cel puțin una dintre platformele grupului (Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp).

Utilizatorii rețelelor de socializare s-au îndreptat spre „X” după ce Facebook și Instagram par să fi căzut din nou marți seara în întreaga lume, postând numeroase glume și ironii la adresa companiei Meta a lui Mark Zuckerberg.

„Dacă citiți acest mesaj, este pentru că serverele noastre funcționează”, a glumit Elon Musk, proprietarul X, în timp ce contul platformei a postat: „Știm de ce sunteți cu toții aici în acest moment”.

everyone coming on Twitter to check if Instagram and Facebook is down or not pic.

twitter.

com/rf2LEtCBygPlatformele sunt afectate în mod regulat de defecțiuni de moment, dar cele de mai mare amploare amintesc importanța pe care au căpătat-o în viața de zi cu zi.

WhatsApp, serviciul de mesagerie extrem de popular, cumpărat de Facebook în 2014 pentru peste 19 miliarde de dolari, a suferit o pană majoră în octombrie 2022.

În anul precedent, tot în octombrie, cele patru servicii ale grupului au trecut printr-o întrerupere fără precedent: Downdetector a înregistrat mai mult de 5,6 milioane de raportări din întreaga lume într-o singură oră.

Incidentul a aruncat compania lui Mark Zuckerberg într-o dublă criză, într-un moment în care aceasta se confrunta deja cu dezvăluirile făcute de Frances Haugen, un fost inginer care a acuzat grupul că pune „profiturile” înaintea siguranței utilizatorilor.

Această frază repetată pe scară largă a bântuit compania de când a fost redenumită Meta.

(foto: Rokas Tenys, Dreamstime.

com)

Lasă un răspuns