Cum folosești inteligenţa artificială pentru a avea o afacere cu clienţi mai mulţumiţi

Spread the love

Într-un mediu de afaceri concurențial precum cel din prezent, gradul de satisfacție al clienților reprezintă unul dintre pilonii fundamentali pentru succesul oricărui business.

Cu cât așteptările clienților devin mai mari, cu atât devine mai dificil să rămâi în pas cu nevoile și preferințele lor, aflate în continuă schimbare.

Pentru a gestiona o comunicare online cât mai eficientă cu clienții lor, tot mai multe companii folosesc sisteme moderne sofisticate cu inteligență artificială integrată, reprezentate de Chatbot-uri NLP, deoarece, fără acești roboți de comunicare un Contact Center simplu nu pot face față volumului solicitărilor zilnice.

Daktela este, în prezent, lider în furnizarea de soluții software omnichannel, redefinind modul în care companiile gestionează comunicarea, serviciul de Customer Care și operațiunile Contact Center.

Răspunsuri personalizate în timp realDaktela AI folosește algoritmi de învățare automată pentru a analiza interacțiunile clienților și pentru a oferi răspunsuri personalizate în timp real.

Prin înțelegerea contextului și a sentimentelor, Daktela AI direcționează solicitările către soluții relevante și poate chiar să răspundă la întrebările frecvente fără intervenția unui agent.

Astfel, timpul de răspuns este redus semnificativ, iar clienții beneficiază de suport rapid și eficient.

Generare vocală prin Text-to-Speech (TTS)O altă funcționalitate revoluționară este utilizarea AI-ului pentru generarea vocală, evidențiată de serviciul Text-to-Speech (TTS), oferit de Daktela.

Acesta permite conversia rapidă și precisă a textului scris în discurs vocal, facilitând comunicarea cu clienții în cadrul apelurilor.

Mesajele pot include informații specifice fiecărei persoane și generează o rată de răspuns mult mai bună decât cele generice.

O mai bună anticipare a nevoilor cliențilorIntegrarea AI în soft-ul de Call Center Daktela oferă și capacitatea de a analiza datele și de a oferi insights predictive, fapt ce le permite managerilor să anticipeze nevoile clienților și să dezvolte strategii eficiente.

În plus, pentru că sarcinile repetitive sunt automatizate, echipa își poate dedica timpul pentru activități mai valoroase și complexe, obținând astfel o mai bună productivitate.

Se consolidează loialitatea cliențilorUtilizarea software-urilor AI în Customer Care și în operațiunile de advanced Call Center nu numai că aduce eficiență, dar și îmbunătățește semnificativ experiența clienților.

În comparație cu chatbot-urile clasice, care funcționează pe baza unor scenarii prestabilite, noua versiune Daktela Chatbot oferă algoritmi sofisticați pentru raționamentul contextual și, prin urmare, o abordare complexă pentru rezolvarea tuturor solicitărilor.

Prin oferirea unor răspunsuri rapide, precise și personalizate, companiile consolidează loialitatea clienților și construiesc relații solide pe termen lung.

”Într-o eră în care comunicarea rapidă este cheia succesului, investiția în tehnologii AI, precum cele oferite de Daktela, este esențială pentru afaceri care doresc să rămână competitive.

Chatboții de astăzi sunt deja capabili să răspundă la o varietate de întrebări și să rezolve multe probleme complexe, folosind algoritmi din ce în ce mai precisi și o continuă învățare automată.

Chatboții devin astfel din ce în ce mai sofisticați, receptivi și cu o abordare umană.

Integrarea Inteligenței Artificiale în strategiile și operațiunile afacerii poate avea un impact semnificativ asupra satisfacției clienților și reprezintă un instrument puternic pentru orice afacere care își dorește să rămână în pas cu cerințele și așteptările în continuă schimbare ale clienților săi”, declară Mihai Nica, Country Manager România.

Peste 1200 companii au apelat până acum la soft-ul ContactCcenter Daktela, compania gestionând una din cele mai mari rețele de infrastructură VoIP în cloud din Europa, cu 4 data centere, peste 11 milioane de minute lunar și mai mult de 21.

000 licențe lunare vândute global.

Testează gratuit serviciul Daktela accesând www.

daktela.

ro.

Articol susținut de Daktela

Lasă un răspuns