TikTok face istorie. Cheltuielile în aplicaţie ajung la 10 miliarde de dolari

Spread the love

TikTok a făcut istorie în 2023 şi devine prima aplicaţie care a depăşit pragul de 10 miliarde de dolari în cheltuieli în aplicaţie.

E un impact pozitiv al strategiilor de monetizare ale platformei, conform Aleph News.

TikTok e prima aplicaţie care a atins un prag mare de cheltuieli ale consumatorilor, peste 10 miliarde de dolari, potrivit raportului anual al Date AI.

Vânzările de aplicaţii au avut o creştere de 11% în 2023, susţinute în mare parte de platforme de streaming video, precum TikTok şi Disney+.

Monetizarea directă în aplicaţii, prin achiziţii a fost o componentă principală a succesului.

În special prin mecanismul de cumpărare a creditelor pentru sprijinirea creatorilor şi streamerilor.

Vezi mai multe articole din categoria economic Expertiza în deblocarea secretului monetizării pe mobil a plasat TikTok în fruntea tendinţelor.

A anticipat o creştere de 150% în cheltuielile directe ale consumatorilor până la 1,3 miliarde de dolari în 2024.

Cheltuielile în aplicaţii au depăşit jocurile, întrucât consumatorii au direcţionat mai multe fonduri către streaming, conţinut generat de utilizatori şi aplicaţii de dating.

Cu toate acestea, publicitatea rămâne forţa.

A generat în 2023, 362 de miliarde de dolari, ceea ce înseamnă două treimi din vânzările mobile.

În acest context, cheltuielile în aplicaţii au crescut cu 3% în 2023.

Date.AI arată o creştere mare în Coreea de Sud, Brazilia, Turcia, de 25% sau mai mult în cheltuielile cu aplicaţiile de consum.

O altă tendinţă notabilă este ascensiunea inteligenţei artificiale, cu aplicaţii AI care depăşesc 10 milioane de dolari lunar până la sfârşitul anului 2023.

Practic A.I e o forţă pentru inovaţii digitale în diverse domenii mobile.

Şi la final potrivit tot Date.AI în medie la nivel global stăm cam 5/6 ore pe zi pe TikTok.

 

Lasă un răspuns